суббота, 31 мая 2014 г.

Julia Skrebniova's Crafts: Весняна цукерка // Spring Giveaway

Julia Skrebniova's Crafts: Весняна цукерка // Spring Giveaway:
Оригинал сообщения читайте по ссілке


Привіт - привіт!!!
Останні місяці нашого життя насичені різними подіями як і хорошими, так і тривожними, а ще я виграла цукерочку у Юлічки, тому і вирішила зробити розіграш і потішити когось із вас.
А ще хочу подякувати усім своїм Пч, за те, що ви в мене є, а особливо моїм любим блогоподругам, які завжди раді завітати в мою блогодомівку, залишити коментар і підтримати мене і мою творчість. Я це дуууже ціную і ДЯКУЮ!!!
Люблю вас дуже-дуже!!
А це моя цукерка))





Розігрується комплектик для рукодільниці, якого краще можна роздивитись у попередньому пості, в"язані мною серветочки (діаметр 11 см), купка в"язаних квіточок і підвіски - ключики і листочки.











Правила участі:
- ви ведете рукодільний блог і він активний

- забрати верхнє фото до себе на панельку із зворотнім посиланням

- написати коментар із посиланням на свій блог

- буди ПЧ не обов"язково, але якщо вам у мене подобається, то я буду рада новим знайомствам

От і все)))
По результати приходьте в останній день весни - 31 травня.

Нехай щастить!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий